En Son Eklenen Şarkılar

Cıs Yanarsın Şarkı Sözleri (Yıldız Tilbe)


Cıs Yanarsın Yıldız Tilbe Şarkı Sözleri

Sana karşı karşı koyamasam da
Herşeye rağmen her an hafızamda
Bu saf bakışın, saf gülüşlerin
Ne yazık ki ben senden daha safım

Sen Aşk delisi, Ben deli aşkım
Ava çıktın Aşka, kendin avlandın
Aramam Aşkından ölsemde
Beni haketmen lazım önce

NAKARAT (x2)
Cıs Yanarsın, Bak kanarsın
Avlanırsın, Aldırmam 
Cıs Yanarsın Bak kanarsın 
 Aldanırsın, Aldırmam

Sen Affedilmekten yorulmasında
Hep aynı telden çalıp oynasanda
İleri geri konuşmaların 
Kendinden emin davranışların

Sen Aşk delisi, Ben deli aşkım
Ava çıktın Aşka, kendin avlandın
Aramam Aşkından ölsemde
Beni haketmen lazım önce
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı